Prinsessa?



Skulle jag passa som prinsessa?

Neva evah in mah whole lifaahh. Skoja. Nej men seriöst, jag skulle inte för hur mycket pengar som helst switch my life med en prinsessa och det säger jag från hjärtat. Seriöst tänk att vakna upp i ett slott där din pappas gammel gammel gammel gammel gammel farfars brorsars äldres mammas pappas gammelfar har sovit. Okej det där lät lite fel för er som gillar tradition och sådant. Jag har inte bacillskräck eller något MEN tänk hur det måste spöka om nätterna. Jag skulle aldrig, alltså jag menar verkligen, aldrig våga gå på toa om jag vaknade mitt i natten med min urinblåsa redo att spricka any minute, FAN HELLER ! ! ! Och tänk, deras toa ligger inte 5 meter från deras rum som den gör här, nej nej, den ligger minst en MIL bort haha.. Det skulle inte förvåna mig om hela familjen lider av urinproblem *ta i trä* eller så kanske dom inte har några problem alls att hålla sig 10 timmar i sträck..

Sen så måste du bete dig på ett visst sätt. Ja, du får ju inte säga vad som helst på Nobelmiddagen eller när du är på ett besök i Hong Kong. Du får ju inte klä dig hur som helst heller. Det där behöver jag inte ens gå in på, jag helt FULLSTÄNDIGT avskyr när man talar om för mig vad jag måste göra eller försöker rätta till mig. Det finns inget måste. Däremot älskar jag när man är sig själv och inte bryr sig om vad andra tycker ;)




Jag som prinsessa haha :)


/Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback